Danes je vsako podjetje medijsko podjetje. Ustvarjati morate vsebine, ki vašim potencialnim kupcem pomagajo pri nakupnih odločitvah. To morate početi redno. In to na način, ki izstopa od konkurence.

To je vsebinsko trženje.

Ključna sporočila:

  • Vsebinski marketing je umetnost komuniciranja in strateško marketinško orodje pri doseganju poslovnih ciljev.
  • Vsebinsko trženje temelji na ideji, da mora blagovna znamka dati nekaj dragocenega, da bi v zameno dobila nekaj dragocenega.
  • V praksi vsebinsko trženje pomeni ustvarjanje in deljenje dragocene brezplačne vsebine, ki privablja in spreminja potencialne kupce v stranke, stranke pa v zavestne kupce.
  • Predstavljamo 5 najbolj učinkovitih strategij vsebinskega trženja: spletna vsebina, e-poštno tržnje, blog, družbena omrežja in video marketing.

Vodnik po 5 najboljših strategij za vsebinsko trženje za leto 2022

1. Spletna vsebina / copywriting

Kot strategijo trženja je mogoče uporabiti različne vrste spletnih vsebin, vendar se bomo v tem posebnem segmentu osredotočili na tisto z največjim potencialom – vsebino na vaši spletni strani – coywriting.

Privlačna spletna vsebina vam lahko pomaga graditi odnose, negovati potencialne kupce in vplivati nanje. Cilj je, da s svojo vsebino odgovorite na potrebe in želje svojega občinstva.

Osredotočite se na ustvarjanje različnih vrst vsebin za različne faze prodajnega lijaka, pri čemer upoštevajte potrebe in pričakovanja uporabnikov v posamezni fazi.

2. Trženje prek elektronske pošte / email marketing

Trženje prek elektronske pošte je neposreden kanal za doseganje uporabnikov in navezovanje stikov z njimi.

Je stroškovno učinkovit način za negovanje odnosov, ozaveščanje o blagovni znamki in povečanje prodaje. Z e-poštnimi novicami lahko obveščate uporabnike, delite ponudbe in ponudbe z zvestimi strankami, promovirate nove izdelke, napovedujete dogodke in še več.

Če želite ustvariti učinkovito strategijo e-poštnega trženja, morate najprej določiti cilje SMART – specifične, merljive, dosegljive, relevantne in časovno omejene. To vam bo pomagalo določiti, kam želite priti.

Drugič, ustvariti morate segmentiran seznam naročnikov na podlagi njihovih interesov, potreb in želja. To vam bo pomagalo zagotoviti ustreznejšo vsebino pravemu občinstvu ob pravem času, kar bo povečalo vključenost in sčasoma konverzije.

3. Blog

Blog sodi na vrh – ali na začetek – vašega marketinškega lijaka, in sicer toka konverzije, kjer je vaš cilj izobraževati vaše potencialne stranke, ki pridejo v stik z vašim podjetjem prvič.

Prvi korak pri oblikovanju učinkovite strategije vsebine bloga je opredelitev namena bloga. To bo določilo vrsto vsebine, ki jo boste ustvarjali, in način njene objave.

Tukaj je nekaj vprašanj, ki vam bodo pomagala pri začetku:

  • Katere cilje želim doseči s svojim blogom?
  • Kdo je moje ciljno občinstvo?
  • Kakšni so njihovi interesi in boleče točke?
  • Kako moj izdelek ali storitev pomaga k reševanju boleče točke.

4. Družbena omrežja

Družbeni mediji so največja fronta, na kateri se morajo sodobna podjetja boriti.

Gre za biti ali ne biti vsebinskega trženja, saj imajo družbena omrežja milijarde uporabnikov – potencialnih strank – na več deset različnih platformah. Vsaka platforma ima svojo nišo z različnimi demografskimi značilnostmi uporabnikov in različnimi funkcijami, ki jih lahko podjetja izkoristijo. Predvsem se uporablja za široko deljenje drugih vrst vsebin, kot so objave na blogih in videoposnetki, lahko pa se uporablja tudi za predvajanje novic in drugih koščkov informacij.

Družbena omrežja podjetjem in znamkam omogočajo prepoznavnost.

5. Video marketing

Video trženje je lahko zabaven in privlačen način povezovanja z občinstvom. Je tudi ena najučinkovitejših oblik vsebinskega trženja.

Leta 2018 so ljudje vsak dan v povprečju porabili 67 minut za gledanje spletnih videoposnetkov. Pričakuje se, da bo ta številka leta 2022 dosegla 100 minut na dan.

Gledanje videoposnetkov vašim potencialnim strankam pomaga, da se naučijo več o vašem izdelku ali storitvi. Pravzaprav je pri spletnih straneh, ki vsebujejo videoposnetke, 53-krat večja verjetnost, da bodo prikazane med prvimi rezultati v Googlu. Z vključitvijo videoposnetkov v strategijo trženja vsebin lahko izboljšate uvrstitve v iskalnikih in konverzije, saj videoposnetki prispevajo k daljšemu času na strani.

***

Vsebinski marketing si lahko predstavljate kot gorivo za vse vaše trženjske kampanje, od e-pošte do družabnih omrežij. Ustvarjajte vsebine, ki bodo vplivale na vaše občinstvo in spodbujale deljenje. Z ustvarjanjem visokokakovostnih vsebin lahko začnete pridobivati zaupanje kupcev in se začnete prebijati skozi hrup.

Ne glede na to, ali potrebujete pomoč pri ustvarjanju vsebine ali želite, da naša ekipa za vas upravlja celotno kampanjo, vam lahko pomagamo! Stopite v stik zdaj!

Ste za korisne nasvete?