En klient nam je enkrat rekel – želimo izgledati tako. In so nam pokazali Instagram račun lokalne restavracije.
Vau! To so bile res dobre fotografije, to je zagotovo dobra hrana, kako lahko moj naročnik, s povprečno ponudbo, sploh izgleda tako? Skrbnik računa se je zdel izjemno entuziastičen, vsak dan so bile objavljene nove fotografije in klici k akciji.
Pobrali smo se in odšli v tisto restavracijo. Kot gostje.
Dočakal nas je…
Kako je, 300 hudiča, restavraciji le s fotografijami uspelo ustvariti vtis, da je norost od restavracije?
Na žalost niso bili. Še več, pojedli smo najslabši sendvič, ki ga najdemo na Štajerskem.
V redu, v čem je torej fora?
Fora je:
Podoba vas, ki si jo ustvarite, ne sme preseči izkušnje vašega gosta, ko pride do vas, prepričan o tem, kar vidi na omrežjih.
Vprašajte se, ali je vse, kar predstavljate na Instagramu, res? Dokažite. Posnemite nekaj čudovitih fotografij, da ujamete to čudovito dobroto, navsezadnje slika vsebuje tisoč besed, kajne?
Vendar mora fotografija posredovati resnično stanje – vašo notranjost, vaše krožnike, vaš jedilnik.
Nič bolj ne škodi vašemu poslu, kot razočaran gost, ki ni dobil tisto, kar ga je pritegnilo o vas na Instagramu.
Ne bodi ponoreli navdušenec.
Instagram napis, kot je “Samo še enkrat spat, potem pa dnevi grške kuhinje!!” res ne bo navdušilo vaše sledilce. Niti vaše grške stranke.
Ne govorite s svojimi strankami, kot da so neumni ali stari 5 let. Razen, če to skupino želite pritegniti?
Poskusite ne motiti ljudi s tedenskimi opomniki (običajno od srede) z “pripravite se na nor vikend!!!”
Prvič, ni še vikend. Drugič, je kot hudič moteča vsebina, in tretjič, popolnoma neprepričljiva.
Ne počni ponedeljkov hvalni vihar. To je trenutek, ko se prijavite na omrežje in v enem velikem sunku repostate vse oznake iz prejšnje noči – preplavite time-line sledilcev z dražečo ploho.
V ponedeljek.
Ob 11. uri.
Nehajte z vsakotedensko posebno ponudbo.
Vaši sledilci že poznajo vašo ponudbo, so zadnji ljudje na svetu, ki jih je treba vsak dan spominjati na nekaj, kar imenujete kot posebno. Poiščite nove ljudi za to.
Karkoli počnete na družbenih medijih, ne pozabite začeti s celovito strategijo vsebinskega marketinga.
Naj vaša ponudba zajame vabljivo toplino vaše restavracije. Ampak, ne gre vedno za hrano in pijačo. Ljudje pridejo k vam zaradi vas, zaradi vzdušja, v katerega čutijo, da “pripadajo”. Dodajte občutek pripadnosti svoji kavarni .
Spoznajte svoje občinstvo in ustvarite koledar vsebine, ki vključuje vaše taktike, odvisno od vaših ambicij in možnosti: bloge, videoposnetke, spletne seminarje, podcaste, družbena omrežja in drugo.
Ko objavite in promovirate svojo vsebino, je ne pozabite meriti in analizirati, da boste vedeli, kaj bo dobro delovalo naslednjič. Če se izognete pretiravanju, boste že imeli boljšo komunikacijo in več zadovoljnih strank.
Če potrebujete spodbudo ali pomoč za vsebinski marketing vaše restavracije, ali za pa video ali foto vsebino, kar!
BigBox © Copyright 2019-2023 Vse pravice pridržane