Podatkovno usmerjen marketing, in sicer trženje na spletu na podlagi podatkov je uporaba velikih podatkov /big data/ za pomoč podjetju, da bolje razume potrebe strank. In z dobrim razlogom je v ospredju načrtov digitalnih prodajalcev za leto 2022.
Trženje se ne naslanja več samo na ustvarjalnost, izvirnost ali provokacijo. In ne gre več za blagovno znamko (poglejte, kako lepa sem, kiss me, kiss me, bang, bang!). Ampak več o stranki (gledam te, razmišljam o tebi, vem, kaj potrebuješ, mar mi je in to ti dam! In potem me boš kiss me, kiss me, bang, bang!)
Danes je torej pomembno, da smo v skladu z izkušnjami in potrebami potrošnikov. V zvezi s tem se hitro odzovite in pazite na trende. Svoje stranke morate poznati.
Kako to storiš?
Z uporabo podatkov. Podatki pomagajo pridobiti najgloblji vpogled v to, kaj stranke želijo, kaj se dogaja na trgu in kakšne so dejanske potrebe potrošnikov. Veliki podatki pomagajo napovedati prihodnje trende (zato mu pravimo tudi napovedno trženje) in to je eden prvih razlogov, zakaj postaja trženje na podlagi podatkov tako priljubljeno. In bistvenega pomena pri ustvarjanju strategij.
Prednosti trženja na podlagi podatkov so ogromne. Tu je 5 najbolj prepričljivih razlogov za uporabo velikih podatkov v vaši tržni strategiji, v letu 2022:
Glavni vzorec podatkov, ki temelji na podatkih za leto 2021, je uporaba kvalitativnih podatkov za organizacijo tržnih strategij. Prepogosto se osredotočamo na kvantitativne informacije, na primer na analizo občinstva prek demografskih podatkov ali vedenja. Kar pa zadeva danes, morate razumeti, kaj vaše stranke v resnici potrebujejo in kako se počutijo, da jim lahko zagotovite najboljšo možno izkušnjo.
Kaj stranke čutijo in mislijo in zakaj je tako, bo glavni poudarek leta 2022. Uporaba subjektivnih informacij za vaše trženje vas lahko postavi daleč pred vaše konkurente, ki se še vedno osredotočajo na demografske podatke ali analitiko vedenja.
Podatkovno usmerjeno trženje, ki temelji na preteklem in sedanjem vedenju uporabnikov, uporablja tehnike analitike velikih podatkov za predvidevanje prihodnjih potreb in vedenja potrošnikov.
Vsaka informacija o stranki omogoča boljše razumevanje vaše ciljne skupine. Vendar pa lahko poglobljena analitika preteklih vedenj in odnosov, ter njihova primerjava s trenutnimi, poveča vašo sposobnost nadaljnjega napovedovanja vedenja kupcev.
Posledično dobite marketinške kampanje, ki vam zagotavljajo, da ob pravem času dosežete prave stranke s pravim sporočilom.
Z velikimi podatki, pridobljenimi in analiziranimi hkrati iz različnih virov (družbeni mediji, klasični mediji, naprave, platforme) in kanalov, si lahko zagotovite množično uporabniško izkušnjo 1 na 1.
Kot rezultat je enostavno ustvariti kampanjo, ki nenehno izpolnjuje pričakovanja občinstva.
Današnje stranke so preobremenjene s splošnimi marketinškimi sporočili, ki jih prejemajo. Raziskave kažejo, da se kar 3/4 kupcev zaradi tega počuti razočarano in se zaradi tega oddalji od blagovne znamke.
Zato je personalizacija stikov in ponudbe zelo pomembna.
In kako poenostaviti komunikacijo s tisoči, milijoni strank hkrati? Z analizo njihovih potreb in personalizacijo njihovih izkušenj.
Ta praksa kaže, da se personalizacija ROI poveča za 8-krat!
Različna omrežja združujejo različne ljudi, ki imajo različne potrebe in navade, ko so na določenem kanalu.
Instagram bo manj zainteresiran za ubeseditev opisa vaše storitve, Twitter želi hiter in dober CRM itd.
Podatki vam pomagajo, če želite natančno vedeti, kateri kanal uporabiti za promocijo svojega izdelka ali storitve, ter kako komunicirati in biti na tekočem s svojo publiko, njenimi potrebami in splošnimi trendi!
Če je vaš načrt v letu 2022 povečati donosnost naložbe, tako da pridobite vpogled v podatke, čakamo vaš klic ali mail, da naredimo to skupaj!
BigBox © Copyright 2019-2023 Vse pravice pridržane