vsebinski marketing
Če ste se spraševali, kaj je vsebinski marketing, je najlažje razumeti, da gre za dvig prodaje in ustvarjanje dobička.

vsebinski marketing
Ste pripravljeni zaslužiti in prodati več?


Vsebinsko trženje je proces ustvarjanja originalne, vredne, ustrezne vsebine, ki pritegne in pridobi vaše občinstvo.

Vsebinski marketing za vas ustvarja finančno premoženje. Podjetjem omogoča, da dosežejo, pritegnejo in pridobijo stranke z uporabo ključnih besed in ustvarjanjem vsebine, ki odgovarja na vprašanja vašega kupca.

Vsebinski marketing predstavlja povezavo med tem, kar proizvajate, in tem, kar išče vaš kupec. Ta povezava vodi do merljive poslovne vrednosti.

0
x

ROI

0
%

nešto

dvig prodajne učinkovisti

Že od


99
/ za copywritersko vsebino

  • neki feature
  • drugi feature

Obisk spletne strani

100%

Prikazi in doseg

100%

Share vsebine in backlinks

100%

Novi kupci

100%

Vrste vsebinskega marketinga

Oh, ne. To ni samo tisto, kar pišete. Vse različne vsebine, ki jih ustvarite, imajo in bi morale imeti opredeljen namen.

Recimo, želite si vključiti izobraževanje občinstva,  navdih, uporabnost, prepričevanje, zabavo ali direktno prodajo.

Obstaja veliko različnih formatov, ki jih je treba vključiti v dobro vsebinsko trženje. Seveda vam ni treba vključiti vsega, vključiti vse naenkrat ali naključno vključiti formate.

Pomagamo vam najti najbolj primeren format za vaše potrebe.

Seznam vrst vsebinskega marketinga


  • Blog


  • Študije primerov


  • Zgodbe o uspehu


  • Testimonials


  • Ocene strank na spletu


  • Šablone, vzorci


  • e-knjige, bele knjige


  • Vlog


  • Podcasti


  • Video


Stopite v stik zdaj!


  • Spletni seminarji in tečaji


  • Družbeni mediji


  • Uporabniško ustvarjena vsebina


  • Infografika


  • Gif in meme


Testimonials

Ste za korisne nasvete?