Čustva so tihi motorji, ki usmerjajo naše odločitve, še posebej, ko gre za nakupovanje. Pogosto …
Od navadnega do izrednega: kaj ima “dovolj dobro” z vašim jutranjim milkshakeom [JOBS-TO-BE-DONE]
Vedno bodi en korak pred konkurenco, pravijo. Prisluhni svojim strankam, pravijo. Ustvarjaj izdelke, ki jih …
PRIMER: Vsebinski marketing za restavracije in kavarne. Ne pretiravaj!
Je fotografija res najpomembnejša stvar za vsebinski marketing vaše restavracije ali kavarne? Ne – iskrenost …
Kaj je vsebinsko trženje: Preprost vodnik po 5 strategij za vsebinski marketing
Danes je vsako podjetje medijsko podjetje. Ustvarjati morate vsebine, ki vašim potencialnim kupcem pomagajo pri …
5 razlogov za trženje na spletu na podlagi podatkov
Podatkovno usmerjen marketing, in sicer trženje na spletu na podlagi podatkov je uporaba velikih podatkov …
5 tržnih nasvetov za lansiranje novega izdelka na trg
Marketing za lansiranje novega izdelka na trg in pred lansiranjem je trženje, ki ga izvajate …