Instagram je sodobna različica mestnega trga. Nekoč so se ljudje srečevali sredi mesta, kjer so se dobili, delili zgodbe in si krajšali čas. Instagram je zdaj digitalni trg, kjer se ljudje srečujejo, delijo zgodbe in si krajšajo čas.
Če imate majhno ali srednje veliko podjetje, mora biti Instagram del vaše strategije trženja.
Tema je vaša blagovna znama na Instagramu.
Kaj nas čaka na Instagramu? Kako ustvariti prepoznavnost v tem družbenem omrežju, pridobiti sledilce in povečati uspeh svoje blagovne znamke ali podjetja? Pogovorimo se o teh vprašanjih!
Če imate blagovno znamko, morate vsekakor imeti račun na Instagramu! Vprašanje je: ali imate jasno predstavo o tem, kako tam doseči uspeh? V tem članku vam bom predstavil nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali privabiti več sledilcev, povečati prepoznavnost in celo postaviti vaš izdelek v središče pozornosti.
Kot podjetje morate biti prisotni na platformah, kjer so potencialne stranke. Ni dovolj, da imate le spletno stran, ampak morate biti prisotni tudi na družbenih omrežjih. Družbeni mediji so eden najpomembnejših in najučinkovitejših načinov za doseganje ciljnega občinstva in vzpostavljanja odnosov z njim. Ključno je, da dobro poznate svoje občinstvo in izberete pravo omrežje za svoje podjetje.
Pandemija je pospešila razvoj platform za e-trgovanje in množično navadila ljudi na spletni nakup. Uporabniki so bili spodbujeni in so začeli vse več kupovati prek spletnih strani, razvila pa se je tudi prodaja na družbenih omrežjih. Instagram ne zaostaja.
V aplikaciji Instagram je na voljo zavihek Trgovina, znotraj katerega si lahko ogledate ponudbo trgovin. Trendi kažejo, da 90 % uporabniških računov na Instagramu sledi kakšnemu poslovnemu računu. Uporabnike tega omrežja vodi potreba po navdihu, odkrivanju novih stvari, ki jih zanimajo, kar vključuje vsebine, ki jih ustvarjajo blagovne znamke in podjetja.
90 % uporabniških računov na Instagramu sledi kakšnemu poslovnemu računu.
Približno 60 % ljudi pravi, da so nove izdelke odkrili prav na Instagramu.
Morda se zdi, da je Instagram le družbeno omrežje, v katerem se lahko izgubite v svetu videoposnetkov mačk ali smešnih psov. Vendar ni tako! Svoj račun lahko dejansko uporabite za razširitev svojega dosega in pridobitev več strank. Še več, Instagram ima funkcijo oglaševanja, s katero lahko razširite svoj doseg in promovirate svoje podjetje. Toda preden začnete razvijati svoje podjetje na Instagramu, se morate prepričati, da je ta platforma prava za vas.
Za začetek se vprašajte: ali je vaše občinstvo na Instagramu? Skoraj pol milijona Slovencev ima svoj račun na Instagramu in okoli 400 tisoč obišče to omrežje vsak dan. Večina uporabnikov je ženskega spola. Katere starosti je vaše ciljno občinstvo? Koga želite nagovoriti? Morda boste morali prilagoditi svojo digitalno strategijo in preusmeriti komunikacijo na mlajši del ciljnega občinstva na Instagramu.
Zelo pomembno je, da natančno opredelite svoje ciljno občinstvo, saj boste vsebino ustvarjali v skladu z njim. Pomembno si je zapomniti – vsi niso vaša ciljna skupina. Tukaj je splošen primer – možno je, da se vaša blagovna znamka osredotoča na privabljanje mladih očetov, vendar vam že sledijo mlade mame, ki bodo vaš izdelek priporočale očetom s priporočilom, naj jim začnejo slediti. To ne pomeni, da morate popolnoma spremeniti svojo strategijo, temveč da razmislite o razširitvi ciljne skupine, uvedbi vsebine za sekundarno ciljno skupino.
Velik del trženja podjetja je poznavanje ciljne skupine. V svetu, kjer so ljudje nenehno bombardirani z oglasi, morate vedeti, kaj in komu povedati, da bo vaše sporočilo slišano.
Kot odgovor na zgornje vprašanje vam ponujamo še nekaj pomembnih vprašanj, ki si jih morate zastaviti:
Kdo – kdo je vaša ciljna skupina? Poleg spola, starosti in lokacije razmislite tudi o tem, kaj počnejo, kakšni so njihovi interesi?
Kaj – kaj potrebuje vaša ciljna skupina? Ko veste, kdo so, se vprašajte, kaj potrebujejo, s kakšnimi izzivi se soočajo, kakšne rešitve iščejo?
Zakaj – zakaj vaša ciljna skupina nekaj želi, kaj je njeno gonilo in kakšni so njeni cilji?
Če želite določiti cilje, se najprej odločite, kaj je zares pomembno. Nekateri cilji so manj pomembni, na primer število všečkov. Ne pozabite na svoje poslovne cilje in na to, kaj resnično želite razviti ali izboljšati.
Najprej se morate vprašati, ali ste na Instagramu za osebne ali poslovne namene. Če uporabljate Instagram za poslovne namene, morate vzpostaviti posebno strategijo, ki zajema komunikacijo skozi grafiko, fotografije in videoposnetke. Če se vam zdi, da posel, s katerim se ukvarjate, ni fotogeničen, se motite. Vsako delo z dobro strategijo postane fotogenično.
Instagram je priložnost, da na ustvarjalen, izviren in zabaven način pokažete, kdo ste, kaj počnete, katere izdelke ali storitve ponujate in kako lahko vaše stranke izkoristijo sodelovanje z vami. Prek tega družbenega omrežja boste lahko s svojimi sledilci komunicirali na neposreden, preprost in zelo oseben način. Z njimi boste lahko tudi neposredno stopili v stik, jim postavljali vprašanja in od njih pridobili povratne informacije.
Vsebina na Instagramu je veliko več kot le objavljena fotografija, video posnetek in napis. Če res strateško določite strategijo vsebine, boste poleg objave vsebine in napisa poskrbeli tudi za to, da boste pozorni na podrobnosti. V podpisu vsake objave imate priložnost opisati vaš posel, dodati povabilo k dejanju, ali sporočiti tisto, kar je vam pomembno.
Veliko uporabnikov Instagrama je že naveličanih oglaševanja in jih vaša ponudba morda sploh ne bo zanimala. Zato ni pomembno le, da ponujate kakovosten izdelek, temveč tudi, da v komunikaciji vsebine najdete “točke dostopa”, ki bodo stranko zanimale.
Obrnite se na nas za podporo in skupaj bomo dosegli prave cilje za vaše podjetje ali blagovno znamko.
BigBox © Copyright 2019-2023 Vse pravice pridržane