Marketing za lansiranje novega izdelka na trg in pred lansiranjem je trženje, ki ga izvajate pred lansiranjem spletne strani o izdelku. Pomaga vam ustvariti ozaveščenost o vašem izdelku, ustvariti buzz o prihajajoči predstavitvi in pridobiti dragocene potencialne stranke. Pomaga vam tudi pri testiranju različnih trženjskih kanalov in zbiranju povratnih informacij od občinstva.
Glavni namen kampanje pred zagonom je ustvariti hype in pridobiti kupce, še preden so vaši izdelki na voljo.
Tudi, če ne prodate izdelkov v pre-sale ponudbi, pridobite izjemno pomembne podatke:
Kako lahko izkoriščamo psihološke in marketinške tehnike za ustvarjanje komunikacije, ozaveščanje in morebitne (pred)prodaje in naročila v fazi pred zagonom:
FOMO (fear of missing out) je eden najmočnejših psiholoških sprožilcev, ki lahko vplivajo na vedenje ljudi. Dobro se ujema s sporočanjem pomanjkanja, ki je nedvomno eno najučinkovitejših načel prepričevanja v svetu marketinga
FOMO, z razburljivo ponudbo, do katere bo imelo dostop le nekaj izbranih, lahko aktivira prodajo še preden se je začela.
Za začetek lahko uporabite družbena omrežja, Google in display oglaševanje, izbrane influencerje, ustvarite buzz in ljudem sporočite, zakaj ne smejo zamuditi vaše ponudbe.
Imate proizvod ali storitev, o kateri ljudje še ne vedo nič in želijo izvedeti več. Delite nekaj o tem, odprite komunikacijo, in jo nato uporabite kot vodilni magnet.
Za to se prednosti uporabe deli promo video spota, ali pa še boljše novi video posnetki tehnologije, tega, kar je novo in revolucionarno, tega, kar doslej v tej panogi še ni bilo.
Ampak ne vse.
Teaser je sneak peek v nov izdelek in tehnologijo, ne pa celotno odkrivanje.
Izjemno preprosta taktika zbiranja podatkov o zainteresiranih kupcih: med čakanjem na izdelek se zbirajo podatki o zainteresiranih za nakup. Osnovna stran se prilagodi zbiranju podatkov:
Da ljudje pridejo, jih je treba motivirati (preko oglasov, preko influencerjev, preko vsebine, ki je strateško ustvarjena kot CTA).
Učinkovita marketinška strategija natečaja (igra na srečo, brez zadetka) lahko spodbudi prepoznavnost izdelka / branda, promovira izdelek, pomaga opraviti raziskave trga in ciljne skupine in omogoča pridobivanje potencialnih kupcev.
Enostavno se podari naključni osebi en izdelek.
Ciljna stran se prilagodi kot CTA z dobro oblikovanim vprašalnikom, kjer se zbirajo podatki pomembni za vaš posel in prodajo.
Rezultat je baza tistih, ki so zainteresirani za vaš izdelek s spremljajočimi podatki, ki so uporabni za nadaljnje marketinške strategije.
Težko je zgraditi veliko bazo sledilcev, začenši z ničemer ali zelo malo, še posebej, dokler svojega izdelka še niste lansirali. Vendar obstaja nekaj taktik, ki lahko pomagajo začeti komunikacijo in zbrati community pred zagonom.
To je baza, ki bo komaj čakala, da se lansira izdelek in iz katerega se bodo potem generirali kupci v obdobju, ko se lansira proizvod.
***
Trženje pred začetkom prodaje je najboljši način za začetek delovanja, ko zaženete svoj izdelek.
Pokazali smo nekaj najpreprostejših in najučinkovitejših trženjskih strategij pred zagonom, ki jih lahko uporabite pri pripravi na lansiranje izdelka.
Odvisno je od tega, kaj je vaš primarni in sekundarni cilj.
Vse kampanje nimajo enakih ciljev. Ene so namenjene spoznavanju in širjenju informacij (raising awareness), druge da spodbudijo občinstvo, da spontano promovirajo izdelek, ker jim je všeč (način komunikacije, teaser z izdelkom, vizualna komunikacija…), tretje imajo za cilj zbiranje podatkov za prihodnje kampanje, četrte, da bi ljudi spodbudili k nakupu v pre-sale obdobju (nižje cene, ali ekstra dodatki in darila)
Da bi bila določena kampanja uspešna, moramo najprej določiti, kaj je cilj, kaj so KPIs in kaj bo za takšno akcijo veljalo za uspešno.
Če želite spodbuditi prodajo pred zagonom spletne strani, potem se ustvarjajo strategije, ki spodbudijo ljudi, da kliknejo, si zaželijo in kupijo. Če je cilj ustvarjanje občinstva na omrežjih, ali zbiranje podatkov za mailing seznam… ugotavlja se kaj lahko povzroči ta vedenja, ki peljejo k cilju.
Različni cilji potrebujejo različne vrste vab, da bi vaše občinstvo ugriznilo, zato jih je treba najprej ugotoviti, potem pa strateško razviti. Za pomoč na tej poti se obrnite na nas!
Idealno se je odločiti za eno ali dve taktiki, v skladu z vašimi prodajnimi in marketinškimi cilji.
Pre-launch marketing skrajša čas in pot do stranke med čakanjem, da se posel na spletu zažene.
BigBox © Copyright 2019-2023 Vse pravice pridržane