Pred davnimi časi, v eni davni galaksiji, so živeli ljudje brez pojma “vsebinski marketing“. Obstajali so le tržniki, ki so želeli razširiti informacije o svojih najnovejših in najboljših izdelkih. Ti izdelki so bili lahko kuhinjski pripomočki, najnovejši film ali celo par novih športnih copatov, ki jih lahko dodate v svojo zbirko.
Na neki točki na poti do kupcev so ti tržniki spoznali, da je vsebina najboljši način za pripovedovanje njihovih zgodb. In to je učinkovalo – odlično!
Vsebinsko trženje je postala nova črna barva v podobi marketinga.
Vsebinski marketing je postopek in načrt, v katerem svoje kupce, potencialne kupce in člane občinstva spremenite v najboljše različice sebe. (Strokovno rečemo: konverzija*. Konvertirate jih. Mi smo bili poetični.)
*konverzija ali pretvorba, je v digitalnem marketingu, ko obiskovalec vaše spletne strani ali bralec vaše vsebine izpolni želeni cilj, na primer zaupa vam e-poštni naslov ali opravi nakup.
Gre za to, da jim zagotovite dragoceno vsebino, ki je tako naravna in organska, da sploh ne razmišljajo o tem, kako vpliva nanje. Preprosto vpliva.
In ko pomislite, tako delujejo vsi odlični odnosi: V njih ni potrebno vložiti veliko truda, v zameno pa obe strani dobita nekaj posebnega.
Ne trdimo, da je vsebinsko trženje enostavno, vendar je vredno truda. Ko se izpopolnite v učinkovitih taktikah vsebinskega trženja, lahko povečate konverzijo, izboljšate prepoznavnost blagovne znamke, povečate prihodke, se uveljavite kot vodilni v panogi – in še več.
Stavimo, da najbrž niste edini prodajalec lesenih okraskov v državi.
Kako torej doseči, da stranke prepoznajo in vzljubijo vašo blagovno znamko? – Vsebinsko trženje.
Vsebinsko trženje je postopek načrtovanja, ustvarjanja, distribucije, deljenja in objavljanja vsebin prek kanalov, kot so družbena omrežja, blogi, spletne strani, podcasti, aplikacije, sporočila za javnost, infografiki in drugo. Cilj je z ustrezno vsebino doseči ciljno občinstvo, skozi vsako fazo njegovega potovanja proti nakupu vašega izdelka / storitve, od prvega zavedanja, da obstajate kot proizvajalec in prodajalec lesenih okraskov, do nakupa, vključenosti in zvestobe.
Poslovite se od starega oglaševanja. Današnji trg je veliko bolj zapleten kot v času, ko ste lahko samo postavili oglasno desko in čakali na kupce. Vsebinski marketing je umetnost predstavljanja vaše blagovne znamke na način, ki pritegne pozornost vaših potencialnih strank – in jo tudi obdrži.
Preveč je vsebine, preveč je oglasov, premalo ljudi, ki bodo to vse prenesli. Izstopajte. Drznite si.
Gre za ustvarjanje zavedanja o vaši blagovni znamki v glavah ciljnega občinstva, ki ga nato spodbudite k nakupu pri vas.
Preden razumemo, kaj vsebinsko trženje pravzaprav je, je treba razumeti, zakaj je za podjetja ključnega pomena:
Čeprav je za pripravo dobre vsebine potreben čas, nekateri ljudje to razumejo kot naložbo. Pravilno.
Vsebinski marketing ni samo pisanje in ustvarjanje člankov. Če želite pritegniti stranke, morate biti dosledni in dejavni, ne smete se bati biti drugačni in vsekakor morate biti pogumni pri svojem pristopu.
Vsak dan, vsak trenutek, vsakokrat.
Nadležno, kajne? Niste sami.
Stvar je v tem, da je vsebinsko trženje super, ko ga spoznate. Lahko vam ponudi veliko – če ga izvajate pravilno. Pomaga vam lahko povečati konverzije, povečati zavedanje o blagovni znamki, izboljšati prihodke, vzpostaviti vodilno vlogo v panogi in še več. Ključno pa je vedeti, kako ga kar najbolje izkoristiti.
In tu smo na voljo mi! Dejmo narediti skupaj prepričljive in privlačne zgodbe o vaši znamki, kako bi vaša znamka živela na omrežjih, srečno do konca spletnih dni.
BigBox © Copyright 2019-2023 Vse pravice pridržane